Kk41 Rukisss rota ağızdan alınan bi aşı . Ağrı yapacağını düşünmüyorum . Gereksiz yere caşpol vermiş olursunuz
EsinPinar Rukisss ben bütün asilarindan once gitmeden calpol veriyorum ve doktorum huysuzluk aşırı gerginlik olursa calpol u her zaman verebileceğini söyledi
deryaarslan Rukisss atak zamanı canım bizde 12 itibariyle 3 ay 3 günlük olduk 2 gündür huysuz uyku yok aşı falan olmadı ataktan 🥲
Rukisss Alparslanmoms_ teşekkür ederim baktım, atak haftasındaymışız 4.ay atağı yazıyor uyku gerilemesi yapıyormuş daha çok 🥺
Omerva_22 Aşı huzursuzluk karın ağrısı ateş yapabilir dedi doktorumuz bizde yarın olucaz 3 ay 2 günlük oluyoruz yarın
Rukisss Omerva_22 ateş olmadı çok şükür huzursuzluk çok var sadece hem aşı hem atak aynı anda denk gelince böyle oldu demek ki ilk bebeğim bende biraz tecrübesiz olunca direkt aşıya bağladım
Rukisss EsinPinar aşılardan önce vermeyi önermiyor doktorumuz☺️ duruma göre verebilirsin dedi her bebekte aynı etkiyi yapmadığı için…
Alparslanmoms_ Rukisss Evet. Şu an 4. Ay atağı ve diş dönemi sıkıntılarımız başladı. Zor bir süreç geçiriyoruz. Uykuya direnme, memeye direnme ,huysuzluk..
Alparslanmoms_ Rukisss 4 ay 22 günlük. Şu an atak haftasında değil. Ama diş sürecimiz başladı alt diş yerleri belli olmuş damağının bazı yerlerin de beyaz nokta gibi şişler var haliyle biraz problem de oluyor.
Niluska Rukisss rotayla beraber 3 asi daha oldugu icin ben vermistim kizima. Gece ve ertesi sabah ucusumuz vardi. Ucaga binmeden vermistim.