Tugba6336 inşallah Allah rast getirsin.Ciddi birşey oldu ne yazık ki kanın beyninin iç kısmına denk gelmesine ramak kala Rabbim resmen korumuş🙁2 tane başında kırık oldu zamanla kaynar dedi doktorumuz.Atlattık ama çok zor bir Süreçti.Siz siz olun bebeğinizi yüksek bir yerde bırakmayın.Benim yorgunluğumdan dolayı anlık uyuyup kalmama denk geldi yatakta oynuyordu düştü.Allah kimseye yaşatmasın🙏