Kyselz merhaba binay önce tcl sweeva 2000 aldım modeli düşük fiyat buna yetmişti bizim silmeli istemedim zaten süpürüyor haritalama yok haritalamalilarda vardı aynı para ama videoları izledim beğendim bu ürünü şahsen memnunum sadece odaya koyuyorum kapıyı kapatıyorum yapıyor yükseklik çıkması çok güzel 20 cm aşıyor malzemeleri pahalı sadece ama ayda uc ayda değiştirin yazıyor mesela kimse değiştirmiyor ondan acele etmeye gerek yok bence yılda bir değiştirilir çok yipranmaz iş gorur ise ins sonradanda memnuniyetinim devam eder ama her markada şikayet var kesinlikle şans ve beklenti meselesi bence çok bakıp kafanızı karistirmayin videolari izleyin tanitanlari kullananları yardımcı olur çok ürün hakkında 😇