berosunannesi Hanımlar kendinize bayramlık alabildiniz mi ya ? ben bulamadım 😩🤣 öneri alabilirim (açık biriyim bu arada)
Nezzz_ berosunannesi Deniz Butikten aldım web sayfasından bakabilirsiniz elbiseleri gömlekleri gayet hoş🌸🥰
Minikliya berosunannesi az önce aldım bende canım Palazzo pantolon üstüne salaş beyaz gömlek aldım içine crop filan giyicem :)
berosunannesi Show_must_go_on süper😀 tayt vazgeçilmezim zaten de işte yeni bir gömlek almak istiyorum ama ne renk alsam nereden alsam karar veremedim ya😅
Show_must_go_on berosunannesi Benim vardı hiç yeni almadım birşey zaten aile ziyaretim falan olmayacak ama gömlekleri genelde sateen’den alıyorum hatta çoğu şeyi oradan alıyorum çok kaliteli oluyor
berosunannesi Show_must_go_on aa eskiden çok alışveriş yapardım kadıköyde dimi yoksa internetten mi alıyorsunuz
sivaslipapatya58 Bende kapalıyım hala bulamadım birsürü site var bildiğim ama benim tarzım değil babam mağazaya götürüyor orda da bulamıyorum tarzıma birşey