Kızlar bebeğimin sürekli burnu sonra da genzi tıkanıyor. Hep bir hırıltılı ses var. Geçen hafta sürekli serum fizyolojik yaparak uğraşarak açmıştık. 2 gün rahat uyudu. Sonrasında eşim bu kadar çok serum yapmak da zararlı diyince ya tek sefere indirdik ya da ara verdik ve yine aynı şekilde tıkandı. Gecenin bu saati burnundan nefes alamadığından uykuya geçemiyor. Yine açmaya çalıştık. Bunu sürekli yapmak cidden de zararlı mı? Başka ne yapabiliriz? O uykuya dalamadıkça ben üzülüyorum.😔 Uyumak istiyor ancak burnundan nefes alamayınca sıçrayıp uyanıyor 😔😔