Denizege35 Bebeğimin baş parmağı fiske oldu doktor krem vermişdi kullandım ama baya şiş şuan yarın doktorna götürcm . Başına gelen var mı böle bişy
Denizege35 Meryem-33 tırnak batığı canım ya intihap olmamış ama . saol canı yanmıo şiş yerne dpkununca ama baya şişmiş cnm skldı morlm bozldu resmn yrn hemen goturcm