Melek1411 Akülü araba aldık geçen hafta ama çocuğumu her bindirdiğimde statik elektrik oluyor. Arabada kızıma dokunurken çarpıyor bir anda. Götürdük yenisiyle değiştirdik ama aynı ve bunun normal olduğunu söylüyorlar. Sizde de oluyor mu bu durum?
Deryadeniz63 Melek1411 bende oğluma aldım e bebekten öyle bişey olmuyor sanırım akusunda kaçak var bence tekrar götürüp değiştirin yada iade edin e bebekten alın
Melek1411 Deryadeniz63 Monimommm kuzey-21 Atesbebek NursenaT teşekkür ediyorum kızlar yarın götürücez tekrardan zaten böyle bindirmek de istemiyorum aldığımız için üzüldüm yani