Psikolog Merhaba! Benim 11 aylik kizim var ve dogdugundan beri uyku sorunlaei var gündüz kismen güzel uyuyor fakat Aksam saat 7-8 gibi yatiriyorum ve 12‘ye kadar pek uyanmiyor ama 12‘den sonra her saat basi kalkiyor biraz emiyor ve tekrar uyuyor. Saat Gece 3-4 gibi ise uyanip birkac saat uyanik kalip tekrar uyuyor. Artik zombi gibi Dolasir oldum var mi bir bilgisi veya önerisi olan?
melekmelek Psikolog uyku saatini biraz ileri çekmeyi deneyin bence.. 11 aylık bi bebek için 7 8 erken bi saat. En azından 9 9buçuğa çekmeyi deneyin. Erken yattığı için gece 3 4 gibi uykusu kanıyo ve uyanıp uyanık kalıyor olabilir..
Almina4497 Psikolog saat olarak gayet duzgun ogleden once ve sonra 1er saatlık uyku rutını olustrmayı deneyın bır de ay ılerledıkce yeme mıktarı artıyor sutunuz yeterlı gıbı gelebılır ama bebegı doyurucu etksıı olmayabılır oyuzden ek gıdaları daha cok proteınden yana kullanın ozman az uyanacaktır.(sebze agırlıklı besledıgım gun ıle proteın arasındakı farkı takıp ettım onerırım:)
Psikolog Oaoa bazen sadece emzigini veriyorum ama onun emzik oldugunu anladigi zamanlarda ortaligi ayaga kaldiriyor yogunlukla emziriyorum evet.
Psikolog melekmelek onu da denedim mesela dün 10da uyudu ama yinede 3-4 gibi uyandi yani sanki aliskanlik olmus gibi birsey. saat 6 olunca mizmizlanmaya basliyor ögleden sonra 1 saatlik uyutmayi deniyorum ki daha gec uyusun diye ama mizmizlaniyor saat olarak bence de erken ama gec saati bekleyemiyor bir türlü ne yapacagimi sasirdim
Oaoa Psikolog belki her uyandığında meme verince sırf meme için uyanmayı öğrenmiş olabilir.Benim oğlum da 4-5 aylıkken kesintisiz 5-6 hatta 7 saat uyuduğu olurdu sonra emziği bıraktı ben de uyandığında meme verdim.Sanırım alıştı saat başı kalkar oldu şimdi emmesini azaltarak ilerlemeye çalışıyorum.Her kalktığında emzirmiyorum geri yatırıyorum biraz ağlıyor mızmızlanıyorum yavaş yavaş tamamen azaltmaya çalışacağım.Bu şekilde kendimi geçtim çocuğum kaliteli uyku uyuyamıyor sürekli uykusu bölünüyor
Beyzaaa Psikolog artık uyku şurubu bile Almatı düşündüm ana vicdanım el vermedi humana iyi geceler cayı aldım din akşam içirdim bakalım onu deniyeceğin kalkıp oynaması sıkıntı cok uyanınca hemen uyusalar geri o bile yetecek
Psikolog Beyzaaa benimkinin tatilde düzeni epey iyiydi geceleri sadece emmeye kalkiyordu biraz emip geri uyuyordu eve dönduk birkac gun öyle devam etti sonra yine eskisi gibi oldu.
Psikolog Almina4497 karni ac yattiginda daha sik uyandigini ben arkadaslardan duymustum lakin kizimda dikkat ettim ama etki yapmiyor gün icinde cokta yese az da yese her sekilde uyaniyor. hatta yeni dogdugunda doymuyor diye ebemiz mama ver demisti onu da verdim belki daha rahat uyur diye ama o zamandan da vardi sorunu. artik ümitlerim bir sonraki bahara :))
Almisim 4 aylık gece 12 den önce uyumayan bir bebek, gündüzleri uykusu 15dk, wc ye bile gidemez oldum, huniyle geziyorum kafamda artık 😆
Psikolog Almisim beterin beteri var diye buna diyorlar iste. Bizimkide tuvalette rahat vermiyor gerci ama neyse 😂😂
Almina4497 Psikolog mama olarak ne kullandınız pekı ya da gaz sorunu var mı acaba kolaylık versın cok zor
Psikolog Almina4497 mama cok kisa bir süre kullanmistim 3-4 hafta kadar sonra sütüm cogaldi ve sadece emzirdim mama olarak Aptamin pre kullanmıştım