Kızlar kızım 16.ayın içinde istisnasız bir aydır herşeye ağlıyor. Eline aldığını elinden alsak ortalık yangın yeri, istediğini vermesek vah halimize. Sürekli mızmız yani nerdeyse kendini yerlere atacak o kadar kötü durum. Ama bu ağlamakta yalancı ağlamak asla gözyaşı yok sadeve istediği olmadığı için. Huy edindi bunu diye korkuyorum napabilirim bunu bırakması için zira gerçekten sabrım ve sinirlerim çok zorlanıyor