inci2019 rica ederim.Evet genelde 14,15gün çalışıyorsunuz.Haklara gelince hem maaş olarak iyi,Sonra bilet hakları var,indirimli uçuyorsunuz,Özel sigorta,çocuk için kreş parası v.sİşe başladığınızda daha detaylı öğrenirsiniz.Hayırlısı olsun hakkınızda