Merhabalar iyi akşamlar Ben bu eve 2 sene önce sıfır daire olarak oturduk kapıda bugün böyle keskin bişeyle zorlanmış gibi izler var. Daha önce hiç kapıda kalma durumu yaşamadık 3 ay öncesindede genel temizlik yapmıştım kapıyı silmiştim böyle bişey hiç fark etmedim eşime söylediğimde saçmala bizden önce vardır sen unutmussundur yada şimdi dikkatini çekmişdir dedi sizcede bu zorlanma izleri değilmi dışardan zorlanmış gibi ?