ballibebekannesi kizlarimbenimherseyim valla ⅚ diyorlar ama bizim zorlasak 4 anca çıkıyor😂 kilosu da iyi bebemin doyuyor da ama çiş öyle 5 tane filan değil ama şu da bir etken olabilir bez iyice dolana kadar erteliyorum değiştirmeyi belki daha erken alsam daha fazla olur
Acemanne29 kizlarimbenimherseyim 5 veya 6 en fazla 7 anca oluyor hemen her çişte değişmiyorum belli aralıklarda alıyorum çok aşırı doldurmasını da beklemem .kakasını yaparsa hemen alırım bazen günde 2 3 defa yapabiliyo o zaman bez sayısı çoğalıyor tabi
Bebekcey kizlarimbenimherseyim 6 defa oluyor benim olması gereken de galiba 5 6 tane, 3 4 kez de kakasını yapar Sizin nasıl
Salina kizlarimbenimherseyim ballibebekannesi Acemanne29 Bebekcey Mamaaaaa Bende mi bir gariplik var? Bizim günde en az 10 tane oluyor.
kizlarimbenimherseyim ballibebekannesi bende sürekli almıyorum çok dolu olmuyor gibi bebelac cold kullaniyorum mamayi sık yemiyor kiloya iyi demişti doktor çok sık almadığım dan kafama takıldı
kizlarimbenimherseyim Bebekcey kaka bazen bir bazen 3 defa günde cisli bez de 2 oluyor öyle dolup taşırmiyor
Mamaaaaa 4 bez falan oluyor ama 3 saatte bir alıyorum aşağı yukarı, dolmuş oluyor sık sık alsam bizimde 5 6 7 olur herhalde kaka zaten haftada 1 yapıyor, doktor kilosuna birşey demedi normal galiba, kaç kilo bebeğiniz?
Mamaaaaa kizlarimbenimherseyim Bence normal kilosu benim kızım 3 ay 15 günlük tarttırdık 2 gün önce 6 kg geldi
Mamaaaaa Salina Her bez çok dolu mu değilse sık sık alsak bizimde öyle olur mesela ben hiç gece bez değiştirmem