İkli tarama testinde down sendromu olabileceğini söylemişti doktorum bende kesin aldırmayacaktım ama down sendromlu doğarsa buna hazırlıklı olmam gerektiğini düşündüm ve cok stres yaptım amniosentez yaptırdım ve normal sağlıklı cıktı sonuçlarım cok rahatlamıştım doğuma kadar o stresle yaşasaydım iyi bi hamilelik gecirmiş olmazdım cok şükür 4aylık olacak kollarımda uyuyor şimdi