Elifterzii ben ilkindem hemen 6 ay sonra kaldım bebeğim öldü tsm sezeryan yerime yerleşmiş hastane hastane gezdim kürrtaj için, tekrar 3 ay sonra kaldım sürekli bebek büyümeye başladıkça ağrılarım arttı ben doğum sancısı çekiyormusum haberim yok dr bana dedi dikişler patlar bebekte sende ölürsün dedi ameliyata aldı bebeğim erken doğdu bu yüzden 2 sene kalma diyorlar