Benimdunyamm masaallah diyeyim benim kızım dogduktan 3 ay sonra düzenli uyumaya basladi elbette uyanirdi ama mamasini icer ystardi zamaanla ben hic ugrasmadim kendi gece beslenmesini kesti suan 20 aylik sıkıntısı prblemi olmadigi surece aksam 9sabah 9 uyur araliksiz sorunu varsa illaki uyanirdi yani geri yatirirdim gece sallamadim hic hep yataga alistirdim 9da sallariyorum kitap okuyorum o ara baktim uyumuyor yatsgina klyuyorum oyle uyuyot kendi