Kızlar merhaba, oğlum 4 yaşında kreşe gidiyor bugün okuldan aradılar ogretmenlerini dinlememiş zorluk çıkarmıs oğlum kural konusunda biraz zorluk cıkarıyor yani biz öyle alıştırdık her dediğini ağladı için yaptık. Bu bir suç farkındayım ögretmen dediğini yapmayın kural koyun dedi birde çok zeki bir çocuk dediler ama hiperaktife olabilir hareketli bir çocuk ama emin değiliz dediler bir süre kural koyun takip edelim değişecek mi diye şuan kurallı devam ediyoruz ama hiperaktif olabilir mi kafamada takılmadı değil