saudadeee_ Kızlar dün gece panikle getir den 1 numara büyük mama sipariş vermişim. Aptamil 2 yerine aptamil 3. Bebeğim 8 aylık. 9 12 lik mama içti sabah farkettim dışı aynı zaten biliyorsunuz. Bişey olur mu kullanmaya devam etsem???
Kardem saudadeee_ benim kzıımın 6 aylık olmasına 4-5 gün vardı mama bitmeyeceği için 2 numara almıstım hiç bir sorun olmadı zaten aralarında cocukları etkileyecek rahatsız edecek kadar büyük bir fark yok sadece numara büyüdükçe doyuruculuğu artıyo diye biliyorum
Alya-Sena saudadeee_ bise olmaz zaten 8 aylik 1 ay sonra zaten gecicen. Bende bi ara aradgmi bulamadm 1 numara buyugunu almistim
Simy saudadeee_ sekiz aylık mış zaten bir ay sonra o mamaya geçeceksiniz eşimde beş ay 15 günlük oğluma sma bulamamisti Aptamil iki numara varmış alıp gelmsiti veridm bisede olmadı içiyor ondan sonrada 6 aylık olduk bile çoktan bizde 15 gündür kullanıyorum bı sorun olmadı
Cicibebe Deprem bölgesinde ilk mama bulamamışlar bebeklere ve karışık numaralardan içirmek zorunda kalmışlar doktor açıklamıştı bir sorun olmayacağını