Nacafa evet hemşireyim . Durumu bildiğim için savunuyorum zaten. Maalesef çok göç alıyoruz ve bu da beraberinde hastalıkları getiriyor. Sağlık bakanlığı uygun görüp ekstra doz ekleyip erkene çektiyse gerek var demekki. Kaldı ki çocugum kızamık olup hastalık yan etkileriyle telaş olmaktansa önlemimi alırım , çocugumu korurum. Mesela daha önce menenjit aşısıda yoktu. Pahalı bir aşı oldugu için aşı takvimine eklenmiyor. Ama yaptırın diye öneriyorlar. Sebebi yine aynı. Tabiki her anne baba çocugu için dogru olanı daha iyi bilir. Ama bizim halkımızda herşeyi bilir. Kimseyi de böyle önemli bir konuda yanlış yönlendirmek dogru değil .