Nereleregidem Eger bagirsak spazmi, enfeksiyon vs. degilse gıda alerjisi ihtimalini düsünün. Cunku bnm bebegim cok uzun bir sure bu sekilde kaka yapti. Tahlil, test, muayene derken gida alerjisi oldugunu anladik. Ama dedigim gibi tahlillerimiz temiz cikti. Enfeksiyon, ates yoktu. Kusma (hafif reflü de vardi, yedikleri agzina gelip gidiyordu) , huzursuzluk, ishal, mukus vardi. Bir de cildi cok kuruyordu. Kakasi bazen köpüklü oluyordu. Her kaka yaptiginda beline, karnina tasıyordu.🤦Tam pişik degil ama hafif kizariyordu teni, hemen krem suruyordum.Alerjisi olan urunler tuketirse yine ayni oluyor. Biz de su an 9 bucuk ayligiz. Ben alerjiyi farkettigimde 4 ayliktik. Ek gida alan bir bebekte bu kadar sıvı kaka normal olmayabilir. Hekime danisin isterseniz.