edabolukbasi bu aralar sağ tarafına doğru hamle yapıp dönmeye çalışıyor tabi henüz kolunu alamıyor çok mu erken normal mi
nur_kergn edabolukbasi Benim bebeğimde 3,5 aylık döndü biraz erken tabi ama cok hareketli bir bebek doktoru hateketine göre normal dedi sıkıntılı bir durum değil merak etmeyin
ebruk542 edabolukbasi benimde bebeğim suan aynı sekilde ama cok güzel bişey bence herşeyi erkenden yapıp hareketleniyorlar 🙈
edabolukbasi nur_kergn oğlum da çok hareketli kucakta başlıyor debelenmeye tam olarak kendini alıp dönemiyor dönse düşer koltuktan falan zaten artık ana kucağına koyup kemerini bağlıyorum yoksa totoyu atıp kendini kaydırıyor😂 Ece__
edabolukbasi ebruk542 güzel de tek bırakıp bişey yapmaya korkuyorum artık ana kucağına koyup kemerleri bağlıyorum bişey yapacağım zaman 😂
nur_kergn edabolukbasi Evet benimki de aynı doğduğundan beri debelenir hep düşmesin diyr dikkat etmek gerekiyor sadece yerdeyken yalnız bırakabiliyorum koltukta yatakta bırakmıyorum
ebruk542 edabolukbasi tabiii aman dikkat koltuk üstünde falan Allah korusun , havalar ısınıyo en iyisi yere battaniye atıp üstünde oynatmak 😄
Bebekcey edabolukbasi 2 aylıkken yüzüstü yatarken sırtüstüne donmustu kayinvalidemle bizde şok olduk ama artık yeni nesil bebekler alem
Kardem edabolukbasi benim kzıım tam bir aylıktı yüz üstü koydugumda sırt üstü dönüyodu 3 aylıkkende sırt üstü koydugumda tam tur dönmeye baslamıstı