Bebeğim 6 aylık dün gece 5 saat uyudu sonrasında her 10 dakika da bir alıyorum kucağıma bi 5 10 dakika dalıyor gibi oluyor koyuyorum yatağa 10 dakika sonra tekrar ağlama gündüz de uykusu yine aynı en fazla yarım saat uyuyor sonra ya ağlayarak uyanıyor yada huzursuzluktan dünden beri bende uyuyamadım hala aynı neden olur bu böyle ya sağlık olarak iyi duruyor anlamadım tmm mükemmel değildi uykular ama şu an daha da kötü oldu