Selamlar kızlar bebeğim dün 2. Ay aşısını oldu şükür ateşlenme olmadı rahat geçti gece ama bugün bu saate kadar uyudu anca karnını doyurdum altını aldım o zamanlarsa bile uyuyordu normalde de uzayan sarılıktan dolayı çok uyurdu ama düzene giriyordu son zamanlarda 😞 şimdi tekrar uyku korkuttu sizce önemli birşey mi