2 cocuguma da tüm özel aşılarını yaptırdım.hatta geçen ay kızıma bexserosunun ilk dozunu yaptırırken abi aşılandı mi diyor sordu kızımın doktoru o küçükken doktoru sadece 13.ayda tek doz nimenrix yeterli olur dedi öyle yaptırdık dedim şimdi devir başka ülke mülteci dolu abiye de maddiyatiniz el veriyorsa muhakkak yaptırın bexsero hiç yapilmadiysa 2 yaş ve sonrasında istediğiniz zamanda 2 doz olmak şartıyla yatırabilirsiniz dedi.bendw üzülüyordum oğluma yaptıramagim yaşı geçti diye ama yapılabileceğini söyleyince şimdi geçen ay kızıma yaptırdım 1250 ödedim 2 yaş kontrolünde 2.dozu 26 ayda olacak.okullar bittiği gibi hemen akabinde oğluma başlıyoruz çünkü kızımı çok fena yaptı oğlumun okulu var buyukte olsa asi sonra vücudunun nasıl tepki vereceğini bilemiyorum sınavları kursları sozluleri quizleri oluyor çokça mezuniyete hazırlanan bir ogrenci şuan okul durumunu etkilemek istemiyorum. Okullar kapandığı gibi hemen pazartesiye doktora asilattirmaya goturucem.yemicez icmicez disimizden tirnagimizdan arttiricaz yaptircaz bir şekilde.zira ikiside kötü bir hastalık rota ishal bebeği yer bitirir.menenjit ise ilk 2 yada 5 yastı sanırım bu devirlerde yakalanırsa 12-24 saat içinde ölüme sebep veren sonraki ileri yaşlarda yakalandığında kaçınılmaz organ harabiyetine sebep olan bir hastalık Rabbim uzak eylesin