Odislen çocukluk çağı epilepsi si erken teşhis ile geçebiliyor, benim bebeğim doğduğu zaman prematüre doğdu , doğduktan bir gün sonra teşhis aldı , 1 yaşında çok şükür hastalığı atlattı ama düzenli ilaç kullanımı ve doktor kontrolü ile, ilaç kullanımı çok önemli , ilaçların çok ciddi yan etkileri var , asla ilacın bırakılması saat atlaması lazım , kesinlikle ilacı vermeyi unutmamak lazım