yigitinnnannesii Merhaba annelerim oğlum 1 buçuk aylık az önce emzirirken kulağının arkasında sarı sarı kabuklanmalar fark ettim acaba benimle aynı sorunu yaşayıp doktora giden var mı?
Babyboymomm yigitinnnannesii bizde var doktor egzama dedi kışın olabiliyormuş bebeklerde ben mustela yüz kremi kullanıyorum onu sürüyorum oraya bebeğimi yıkadıktan sonra da güzelce kurutuyorum orayı düzeliyor gibi
mhdmraa yigitinnnannesii konak olabilir bizde de oluyordu banyodan sonra nemlendirince geçiyor kuru kalmamali
Asym33 yigitinnnannesii Egzema canım bizimde var müstela şampuan ve nemlendirici kremini önerdi doktorumuz kullanıyoruz baya gecti
morlu_baby KorkmanıZa gerek yok pişik gibi oluyor orası ve kabuklanıyor duş sonrası normal pişik kremi sürün geçiyor ben oyle yapmıştım gectı hemen