Elifnaz29_ Bebeğim 5 aylık ve 3 gündür geceleri uyurken çığlık çığlığa ağlıyor uyanıyor 💩yapıyoruz gazımız çıkıyor oda sıcaklığımız iyi ateşimiz yok yani bilmiyorum lütfen bi akıl verin neden böyle oluyor kızlar teşekkür ederim
Deletedmom0102 Elifnaz29_ diş çıkarıyor olabilir. Doktora götürün rahatlatıcı jel verebilir. Bebeğinizi rahatlatır en azından
Elifnaz29_ Deletedmom0102 bu sabah kontrol vardı doktor bişey yok dedi ağladığını dile getirdim 😢 allahım çok zor ya
Deletedmom0102 Elifnaz29_ bazen doktorlar anlayamıyor. Benim kızım ne zaman uyumasa arkasından bir diş çıkarıyor ordan biliyorum canım dediğim gibi damağına jel al sür eczaneden
Elifnaz29_ Seraap27 çok zorlanıyor kuzum ya uyku halinde gözü kapalı ağlıyor sakinleştirene kadar halim kalmıyor 😢
Deletedmom0102 Elifnaz29_ canım İnan hatırlamıyorum 5 aylıkken kullanıyordum adına hiç bakmadım eşim eczaneye söylemişti onlar vermişti. Şuan kızım 16 aylık oldu ve diş yüzünden şimdide çekiyrouz ama ben jel sürmüyorum çünkü sursemde fayda etmiyor şimdi sana fayda eder belki
Defnem_ Elifnaz29_ caljel kullan canım diş hekimi asistanıyım benim kızımada doktorum önerdi diş jelinin markası caljel
Defnem_ Elifnaz29_ rica ederim benim kızımda 6 aylık 1 aydır geceleri uyumuyor sürekli uyanıyor napcam bilmiyorum allah yardım etsin hepimize