Lkjhgfdsa Kızlar 7 buçuk aylık bebeğim sanırım diş çıkartıyor çünkü tüm belirtileri var 4 gündür çekmediğimiz kalmadı iştahlı olan bir bebekti ağızına bir kaşık bir şey sokmuyor sizce yemek için zorlamalı mıyım yoksa kendi haline mi bırakmalıyım
shiningmother34 Lkjhgfdsa öyle de böyle de kendi istediklerini yaptıracaklar önemli olan onların mutlu olması çok zor bi zaman bu diş nasıl atlatıcaz bilmiyorum
Defois Lkjhgfdsa bizde aynı aydayız hiç zorlamayın en fazla 1 haftaya düzelir. Kullanıyorsanız tetagil fln sürüp masaj yapın ilk dişlerse salatalık havuç fln verin soğuk rahatlatıyor
GokSuM Lkjhgfdsa diş mi aft mı ondan tam emin olun ya. Aft bebeklerin iştahını direkt kapatıyor. Dişlerinin yanakla birleşen kısımlarının her yerine ışıkla bakın. Dudak içlerine falan. Ben çocuğumda böyle sorun yaşadığımda genelde aft oluyor. Diş sancısı da kötü etkiliyor çocukları tabi de dikkatli olmakta fayda var.
Cml_eym Bence hiç zorlamayın diş çıktığı zaman istahları düzeliyor.Eger emiyorsa bu süreçte bol bol emzirin.Zorlarsaniz bu sefer tiksinip hiç yemez.
Lkjhgfdsa Cml_eym hem tiksinmesinden korkuyorum hemde iştahı tamamen gider diye korkuyorum eğer gitmez diyorsanız zorlamayayım
Lkjhgfdsa Defois sorabilir kullanıyorum ve tetagil de kullanıyorum bana mısın demiyor patlamıyor da 4 gündür sürekli ağlıyor dayanamıyorum artık canının yanmasına
Cml_eym Lkjhgfdsa bebekten bebege illaki değişir ama benim oğlumda 1 hafta önce üst dişleri patladı patlayana kadar tabi ağzına bisey sürmedi meme haricinde bende zorlamadim dişler patladi çok şükür yemeye başladı