OnderArasinAnnesi Bebeto01 yaptirmadim yaptırmam gerekiyordu sanırım 1 doktor söylemişti 2,3 aylikken Bi boşlukta baktir her bebege bakılması lazım falan diye ama unuttum sonra. Nasıl bakıldı acaba bende burda bekleyeyim
Sekeroglannn Bebeto01 Biz yaptırdık. Göz bebeğini büyütmek için damla damlatmışlardı. Sanırım göz köklerine falan bakıldı. Bi sıkıntı çıkmadı çok şükür. Yaşına gelince tekrar kontrole gidecez
Betul_ Bebeto01 Bizde yaptırdık göz bebeği büyüsün diye damla verdiler 6 aylıkken tekrar bakalım emin olalım dediler biraz ışıktan korktu sanırım mızmızlandı iyice bakamadılar
morlu_baby Bebeğim 4 aylıkken cocuk doktoru söylemişti goz muanesi yaptırın die . Biz de götürdük kontrolü yapıldı oyle gözüne Damla felan dökülmedi 🤔 direk bir ışıklı cıhahla baktı
Sekeroglannn Bebeto01 Yok hayır öyle bi durum olmadı.Doktor şey demişti sadece göz bebeği büyütüldüğü için bir süre bulanık görebilir.