Alliswell aksam 6 dan sonra evdeki isiklari kisiyorum yani görsel uyaranlari azaltiyorum. Ne zaman uykusu geldigini farkedersem (banyo günüyse banyodan sonra), yarim kundak yapip, beyaz gürültü esliginde kucagimda evin icinde yürüyorum max 15 dk icinde sızmıs oluyor. baktim hala uyumadi mizildaniyor, emziriyorum kesin uyuyakaliyor. Ben careyi bu sekilde buldum canim, gün icinde yatagina koydugumda uyusa bile aksamlari hep bu sekilde uyuyoruz niyeyse ☺️