RveM sabret.. Elbet bu zamanlar da geçecek annesi.. İnsan çocuğu olmadan bilemiyormuş o sorumluluğu. bir yakınının çocuğunu nasıl seversin sorumluluğunu bilmeden öyle olacak gibi geliyor. Ağladığın da annesine verdiğimiz çocukları bebek bakma da ne var diye hayal etmişizdir eminim hepimiz.. Oysa anne nelerle baş ediyormuş.. Anne olmak ne kadar zormuş.. Hiç birimiz uyumayan, sürekli ağlayan, sürekli gazı olan bir bebek hayal etmediğimiz için doğunca Bi noluyor şokuna giriyoruz. Ama yine de derdini en iyi biz anlayıp en iyi biz susturuyoruz. Uykusuzluktan ölsek de, tek bir gülüşüne her şeyi unutabiliyoruz. Anne olmak çok zor.. Ama çok güzel.. Şu an saat sabahın 5'i ve kucağım da uyumayan bir tosbiğim var 😊 Az önce sinirlenmiştim bende uykum var diye ama, sonra düşündüm de, sağlıklı olsun da tek derdim uyumaması olsun dedim kendime.. Yani işin özü, sen bebeğinin en değerli varlığısın. Onun annesisin.. Onu en iyi sen anlar, en çok sen seversin.. Sabret annesi.. Yine rahatlamak için git psikoloğa. Ama unutma geçecek bu günler. Ne zaman bunalsam Elinden tutup birlikte alışverişe gidip, deli gibi Eğlendiğimizi hayal ederim 😊 sende öyle düşün geçecek 🤗🥰