_adaninannesi Nasıl zayiflicam ikinci bebeğimi doğum yaptım bir ay önce 90kiloyla çıktım doğumdan aşırı iştahım. Var nasıl yapicam bilmiyorum 😥
Marianne _adaninannesi kan tahlilleri yaptırın ve bana atın özelden. Size yardımcı olacağım. 96 kilodan 70 kiloya indim. Daha devam etmem lazım. Biraz saldım. Kimse yardımcı olmadı. Stanford üniversitesinin nutriology eğitimi aldım. Baya uğraştım bu konuda ve kilo verememe sebebimin nedenini çözdüm, sonra verebildim.
Sevinctopcu _adaninannesi 2 hafta önce kızımla başladık diyet artı spor ama emzirdigim için iştahıma bir türlü engel olamadım gene bıraktım. Kızımda bana çekmiş irade sıfır 😂
naziko9191 Ben de aynı şekilde , diyet yapayım dedim 4 aylık oldu diye , sütüm azaldı bebek bu ay kilo alamamış
Marianne _adaninannesi Deletedmom_78 özel sohbet başaltın, oraya atın. Eksiklerinizi ve fazlalıklarınızı düzeltmeden kilo veremezsiniz. Metobolik sorunlar devam ettikçe spor salonunda yaşasanız bile baş edemezsiniz. Fazla kilo bu bir hastalıktır ve tedavi edilmesi gerekir.
Hndealnathn Öncelikle tam teşekküllü bir kan tahlili yapın ama dahiliye uzmanında sonrasinda diyetisyene başvurun.size uyku duzeninize bebeğinizin ayına kan değerlerinize neyi sevip neyi sevmediginize emzirip emzirmediginize göre bir liste sunsun.havalarda ısındikca yürüyüşle yürüyüş yapamadığınizda Leslie ile destekleyin ben oğlum 3 yaşındayken 93 kg ya ulaşmıştım daha yaşım 25 ti.14 ayda bu şekilde 40 kilo verdim.8 sene sonra kızımı doğurdum yine diyetisyenime başladım 1 sene sonra 19 kg verdim şuan 2 yaşında kızım