Seymaaa07 eğer sümüğü varsa yada nefes alırken zorluk yaşadığında yapıyordum sürekli yapmaya gerek olan bi işlem değil zararı sadece şu olabiliyormuş , çok hızlı çekimleri bebeğin burun içi etleri şişiyormuş takip ettiğim bi hoca gerekli değilse yapmayın diyor. Ama işlemden korkma yaparken zor değil bi kaç kere yapınca alışılıyor