Sabah ishal tarzında tuvaletini yapmıştı. Sonraki zaman içinde tekrar yaptı tuvaletini ve zibinina kadar taşmış şekilde ydi altını açtım afedersiniz ama boku çok yoktu sadece sıvı taşmış. Şimdi de ateşi olduğunu fark ettim. Şurup falan verdim soğuk kompres uyguluyorum. İlerlerse hastaneye gideceğim
Başınıza geldi mi bu ishal + ateş belirtisinin altından birsey çıkar mı ?
Hastanede acilde de bir şurup verip gönderiyorlar ne yapacağımı şaşırdım