Kızlar bebeğim 8 aylık,sidefer kan damlasi kullaniyorduk bu ay microfere geçtik.bebegimin göz altarinda nokta nokta kızarıklıklar ve morarmlaar oluşmaya başladı.tam olarak neyden olduğunu anlamadik doktorda alerji yapmis olabilirde olmayabilirde dedi,göz damlası yazdı gönderdi.bi süre kesin kan damlasıni dedi kestim kızarıklıklar hafiflemisti,ben dün denemek amaçlı tekrar verdim bugün bebeğimin gözünün alti çok kötü oldu.aldim çöpe attım damlayi.bu kan damlasi ni kullanıp alerji yapan oldu mu acaba? Yani ben kan damalsindan kaynaklı olduğunu düşünüyorum ama emin olamiyorum.kan değerlerinde düşüktü kansızlık cildinde solma morarma falan ondan olabilir ama bu nokta nokta kızarıklıklar ondan olamaz sanırım.ayy bilmiyorum niye böyle oluyo :(((