Bizimhikayemiz Kizlar sezeryan doğum yaptım 2 ay oldu adetimi gördüm bugün bitti ama halen adet sancisi oluyor ara sira normal mi
Damlanurrr Bizimhikayemiz belki de dikişleriniz rahim de dikildiği için onunla ilgili bir sancı da olabilir karıştırıyor olabilirsiniz bir doktorunuza gozukun tabiki
Bizimhikayemiz Defois gorundum canm hersey yolunda dedi dogumdan 6 hafta sonra rahim kontrolu yapiyorlar
Defois Bizimhikayemiz evet biliyorum bende sezaryen doğum yaptım. Belki iltihaplanmıştırdiye söyledim geçmiş olsun