Milena17 Bizim beta 38-55 sanırım 55ten küçük olması gerekiyor doktor 1.5 ay sonra tekrar kontrole çağırdı :( Anlayan böyle olan var mı ne demekki Alfalar 60ın üstü onlar normal
Rumika Milena17 dediğinizi tam anlamadım ama bize de tip2a teşhisi kondu. Çift bez kullanıyoruz 2 haftadır, 2 hafta sonra tekrar bi usg çekilecek.