Twinsmom-- benim bebeğim 8. Buçuk aylıktı biz aldığımızda herhangi bir doktor onermedi bende bir çok şey okudum ve ona istinaden günde belli aralıklarla toplam 1 saat olacak şekilde bindirdim dakka tutuarak ve bir süre sonra kendi binmeyi reddetti zaten artık tutunarak her yerden gezdiği için tam bir yasinda da pıtır pıtır yürümeye başladı öyle ayaklarında uca basma işte içe basma da yok çok şükür
Birde boyu uzadıkça kademe yükseltmek yerine olduğu yerde sabit bıraktık çok fazla bı Aralık olmayacak şekilde o zaman kendi oturduğu yerden destek almadan ayağa kalkarak kendi kendini ittirmeye başladı ben etkisi olduğunu düşünüyorum birde şöyle düşünün günümüzde herşey o kadar alenen kameralarla yapılıyor ki kendimizi en kotu anne hissediyoruz ama eskiden annem beni bindirmis kardeşlerimi öyle hepimiz bir yaslarimizda yurumusuz o yüzden bence bu tamamen sizin kararınız isterseniz alırsınız istemezseniz almazsınız