Anneyimanne0 Bugün baktım hala para falan yok ptt ödemelerine de giremiyorum sistem çökmüş hafta sonu geliyor para s yok bazısı almış neden bizim yok
aytugpasa Anneyimanne0 tcmin son hanesi 0 hala yatan yok :/ bna msj geliyodu pttden aile destek ödemenizi çekebilirsnz die kart vs de yok bnde hala bekliyorum bakalım
Yavuzseliminannesii PTT ye giderek alın bende öyle yaptım sistem çökmüş durumda çünkü tc ye göre veriyorlar cama asmışlardı bizim
Minnakelifim Alya-Sena ben dün ilk defa siteye girebildim. Ibani mı girip hesaba aktar yaptım. Daha önce talimat verilmiş yazısı çıktı. İmkansız böyle bisey talimat vermediğim halde çıktı ki ilk defa ibani yazmıştım. Bugün baktım yatmamış para. Siteye tekrar girdim. Yine hesaba aktar yazısı çıktı. İbani girip tıkladım. Yine talimat verilmiştir diye çıktı. Normalde bu yazı çıkınca tekrar girdiğimde para gozukmezdi. Ama hala hesaba aktar yazıyor. Ve para yatmadı ne yapmam gerekiyor Anneyimanne0 Kocammmm Minigim38 Anneyimanne0
Anneyimanne0 Minigim38 benim 1200 gözüküyor sorgulamada ama pttde yok bir para veriyorlar ya burnumuzdan geliyo
Alya-Sena Kocammmm zam yapilmadi aile destek e de size muhtemelen diger yardimdan geldi o para ikisini bir yatirmislardir
Minigim38 Kocammmm aaa ne güzel keşke banada zam yapsalardı 950 tl alıyorum bende acaba başka yerlerede mi başvuru yaptınız