Fatmanur41 Kızlar ya her seferinde biberon deterjanıyla yıkıyorum ama ne yalan söyliyim bi tek aldığım zaman kaynatmıştım 😂 ne kadar zamanda bi kaynatmak gerekir acaba
shiningmother34 Fatmanur41 kullanım sıklığınıza göre değişir sadece biberon kullanıyoruz biz onun için en az hafta da bir kere su dolu tencerede emzikler mama kaşığı diş kaşıyıcı kaynatırım
Poyrazin_annesii Bn ilk zamanlar 2 haftada 1 sadece suda kaynattım. Snra ayda 1 kaynatmaya başladm. Ztn hc bekletmeden çalkalıyrm bn