Beyzanurkuzu_ Kızlar hiçbirşeyi yoktu o tarafında emzirdim uyudu 1 saat kucağımda kalktığında böyleydi doktora gitmelimiyim?
Jadewinder Beyzanurkuzu_ doğum lekesine benziyor ama eskiden yoktu diyorsunuz. Ya bir şey ısırdı o zaman başka bir şey gelmedi aklıma. Doktorunuza whatsapptan falan gönderdiniz mi ? Ya da doktora mı gitseniz ?
Beyzanurkuzu_ Arenilay- farklı hiçbirşey yemedim ki bugün hergün rezene çayı içiyorum ama onuda doğduğundan beri içiyorum zaten