Mdorukkk Merhabalar. Bebeğim süt alerjisi çıktı 4 aylığız ve doktor diyete gerek yok şimdilik dedi. Bu durumu yaşayan var mı?
edabolukbasi Mdorukkk eee nasıl düzelecekmiş peki ben yapmıyorum şu an emmediği için 2 ay boyunca yaptım
Zeyneppppduygu Mdorukkk bence doktrnuzu acil değiştrn bağırsaklar zarar gördükten sonra napıcakmış acaba her diyet yapmadığnz her an kötüye gidiceksnz
Ecekuzusu Mdorukkk bizde de kaka da kan ve mukus var ama kimse diyet yapma demedi başka bir doktora da görünün bence
Arenilay- Mdorukkk eğitim araştırma hastanesinden çocuk alerji doktoruna randevu al canım diyetsiz olmaz herşeyi geçtim düşükte olsa anafilaksi riski var alerji doktoru bebeğinle ilgili doğru kararı ve bilgilendirmeyi vericektir
edabolukbasi Mdorukkk başka doktora git canım şakaya gelmez bu gibi şeyler saçmalığa bak diyet yapma ee nasıl düzelecek neye alerjisi olduğu nerden belli olacak