Merhaba anneler kızım pazar günü tam 2 yaşında cok şükür. Kelimeleri çok ama cümle hiç yok bizim sizler ne durumdasınız 24 aylıkken cümle kuramayan bebişleriniz ne zaman konuşmaya başladı ben cok istiyorum konuşmasını cünkü kendini anlatamadığı için hırçınlaşıyor 🥲