Hlysahn parol ne alaka ya bebeğimde 2,5 aylıkken tas vardı 6 aylık hala var. Nefrolojiye gidin mutlaka once takip ettiler 1 ay idrar yolu enfeksiyonu olmasın diye ikac verdi. Cünkü dökerken enfeksiyon oluyormuş. 1 ay sonra düşmeyince ilaca basladık hals kullanıyoruz