bebekanasi Bebegime yogurt mayaladım tencerede mayalayıp kavanozlara aldım mayayı sütle açtım sonra döktüm tencereden de kavanozlara aldım kendime yaparken de hep böyle yapıyordum ama kavanoza aldıktan sonra dibi böyle kaldı yoğurtları sardım şimdi mayalanıyor ama tutmaz mı böyle oldugunda bi bakar mısınız [https://dosya.hizliresim.com/6VPxiF7QmixonoL/preview]
Dimitrina_kovaceva bebekanasi bence tutar . Tutmaz dersek napıcan zaten bekleyip göreceksin tutup tutmadığını 😀 alemsin 😅
PatronBebek bebekanasi cnm kaymak onlar. Süt soğuyunca dibi öyle oluyor. Ama ben sütü kavanozlara koyup öyle mayalıyorum. Senin anlattığın şekilde olur mu bilemedim
_mom30 Tutmayabilir ama tutmazsa firinda dene bide kurtsrmak icin o da olmazsa mecbur lora cevrilir Ya da katı yogurt duydunmu bilmiyorum o da olir
bebekanasi PatronBebek cok teşekkür ederimmm kesildi diye korktum tadıma başlıcaz da😂 oluyor öyle ben dana once hep kendşme böyle yaptım da bilmiyorum dibi ilk kez böyle oldu