Anneler selam; aslında medala nın elektrikli hastane tipi sağma makinem var ve çok memnunum. Ama bebeğim 4.5 aylık ve kucağımdan inmiyor. O makina pratik değil. Akşamları tv karşısında sağmalık gibi geliyor. Çünkü bebeğim hep kucağımda ve gezinmek istiyor. Acaba manuel gögüs pompası kullanan var mı? Sanki bu bebeğim kucağımda da olsa hemen pratik sağabilirim gibi geliyor, gün içinde meme reddi miz var ve 2 öğün çıkarmam gerekiyor