Ci2017 Kızlar 2 aylık bebeğim emdiği an kaka yapiyor gunde 5.6 kez yapıyor az az sık sık aynı durumu yaşayan var mı cisten cok kaka yapiyor
Sennurrr Ci2017 yeni doğan bebekler genelde emerken kaka yapar gürültülü kaka yapar normal diye biliyorum. Biz de öyleydik ama kilosunda gelişimimde sorun var mı? Doktorunuza danışın
Evaninanasi Ci2017 ilk 15 gün benim kızımda öyleydi ama sonra geçti. Doktor sorun yok, önceki içtiğini sindirdiği için o an yapıyordur demişti. İlk ay 1.5 kilo aldı yani kilo aşımını da etkilemediği için sorun etmedim ben de
Aslininannesi Ci2017 ek gıdaya geçene kadar bizim de öyleydi. Hatta her kaka anında sırtına kadar çıkardı. Çok şükür 6 aylık olunca normalleşti
CihangirAslan0 Ci2017 benim oğlumda 3 aylık 8 kere emiyosa günde 6 sında kaka yapıyo doktora sordum emdiği için çok normal dedi
CihangirAslan0 Ci2017 şuan 5.350 doktor mamaya gerek yok iyi dedi,mama alan bebeklerin az olurmuş genelde kaka sayısı