Melis1706 Başlıktaki gibi sorun yasayan oldu mu ya egil kalk mahvoldu belim ya da nasil cozum buldunuz fitik olcam yeminle bu nedir😂
Yigitinannesi0312 Melis1706 daha 4 aylık ve çok yoruldum kaldır.yatirdan ki üst kademede keşke anne yani olanından alsaydim
mrvdg11 Melis1706 alt değiştirmek benim için özellikle daha çok 😀 hem bebeğim hareketli hem bel ağrısı vuruyor ama sezaryen doğum yaptım ona bağladım 8 ay oldu hala ağrır
Melis1706 mrvdg11 ben normal dogum yaptim mama ile besleniyor gece egiliyorum gunduzde egil cocugu alcam zor aliyorum😂