Kızlar 6 ay önce doğum yaptım 15 günde bir adet oluyordum geöen ay doktora gittim. Rahim kalınlaşması var dedi. Tedaviye başlarız falan. Ramazandan sonra giderşm dedim ama adet günüm geldi daha olmadım ama göbek deliğimin hemen altı ağrıyor yumurtalıklarla alakalı olabilir mi anlamadım adet olunca doktora gidicem ama bunu yaşayan oldu mu sormak istedim