Duru18- benim kızım da üç aylık meme reddi yaşadım,gerçekten zor,çok kolay gelsin.Emmediği zaman sağım yapıyorum ve dolaba bırakıyorum,açsa ve yine red yiyorsam :) biberonla veriyorum.Şükür biberonu da içiyor memeyi de zaman zaman tutuyor.Açıkçası doktorumuz biberon vermeyin demişti ama anne içgüdüsü üzülüyorum baktım benim de sütümü etkiliyor,biberon alternatifini kullanıyorum