Cerenmert bizim doktorumuz travazol ve hamazinç yazmıştı. Bunları kullan ama geçmezse bide cildiye görsün demişti. Travazol mantar kremi günde 2 kere ve 5 günden fazla kullanılmaması gerekiyormuş doktorumuz öyle söylemişti. Ama hamazinci pişik kremi niyetine her bez değiştirdiğinde kullanabilirsin demişti. Şimdi hala kullanıyorum pişik oldukça hamazinç ve hametan karıştırıp sürüyorum. Deneyebilirsin bunları ama seninki normal bi pişik gibi durmuyor daha çok alerji gibi duruyor. Bence çok fazla da şey deneme iyice kötü olur bu sefer toparlaması zor olur. Islak mendil kullanıyorsan ıslak mendil kullanmayı bırak çünkü doktorumuz bize en iyi ıslak mendil de bile alkol var demişti. Temizleme pamuğu ve saf su en iyisi.. inşallah hemen atlatırsınız. Geçmiş olsun 🌼